2011. szeptember 27., kedd

Trend-alapítás és buddhizmus

Egyre rosszabbul érzem magam Izlandon, viszont ezt egyre jobban tudom kezelni. Nemcsak én, hanem Einar is. Azért az a három év India hasznos tapasztalat volt mindkettőnknek.
A minap kifakadtam, az engem körülvevő emberek részéről gyakran és rendszeresen érkező rasszista, de minimum tapintatlan megnyilvánulások miatt. Ezeket a kedvességeket korábban sarokban sunyítva igyekeztem túlélni, mára sikerül róluk beszélnem, Einarral hosszasan elemezve a helyzeteket. Ő érti, neki el lehet mondani, őt érdekli, kéznél van stb. Eleinte azért neki is új volt, amikor hirtelen elkezdtem felhozni a témákat, de mostanra felvértezte magát a reakcióiban. Ebben a posztban két gyöngyszemnek szeretnék emléket állítani, amelyek múlt héten hagyták el Einar száját.

Szituáció A:
Eszter: Nem értem, miért intézi el XY annyival, hogy "furcsa" vagyok (...amikor piros fonalat választok egy pulóverbe, mert az nem szokványos szín. A szokványos szín a szürke, fekete, max. barna).
Einar: Fogd fel úgy, hogy trendet alapítasz!

Szituáció B:
Eszter: Ha buddhistának mennék, nem venném magamra a rasszista csipkelődéseket, és akkor jól tudnám érezni magam akár Izlandon is.
Einar: Akkor még annál is jobban éreznéd magad, ha az izlandiak mennének buddhistának.

Sajnos erre elég kicsi az esély, de legalább trendet, azt alapíthatok.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése