2009. május 1., péntek

Szellemes...

Szerda esténként Einarral salsara járunk, és e héten tánc után egy buliba is hivatalosak voltunk. Ez volt az első igazi házibulim amióta Indiába költöztünk! Elég fura, több mint egy év után visszacsöppeni egy igazi ivós buliba tele külföldiekkel. Nagyon tetszett, hogy legalább a világ kicsit egyenlőbben reprezentált itt Puneben, csomó afrikai és ázsiai emberke jött el, nem csak az európaiak meg az amcsik.
A történethez hozzátartozik, hogy megkínáltak marihuánás cigivel, azt hittem, eldobom az agyam, újra 17-nek éreztem magam :-) Fura, a külföldiek nagy része itt Indiában amolyan második kamaszkort él át, mert itt mindent meg lehet tenni, tombolni, ittasan vezetni, meg akármit amit csak szeretnél. De én dolgozni jöttem ide, meg azért megiscsak hülyén néz ki, ha bemegyek másnap dolgozni és az önkéntesek meg kollégák azt látják, hogy "jé főnökasszony kicsit másnapos". Azért jót csevegtünk a népekkel, de mondom, mivel másnap munka volt, hamar leléptünk és mivel mindketten besöröztünk, egy riksát (háromkerekű taxit) fogtunk a motorunk helyett.

És itt kezdődik a történet.

Hazafelé robogóban megálltunk a Sangamban, hogy felcsípjük az új párnahuzatokat a kanapénkra, amit a varrónő aznap hozott. Szóval én a kapu előtt a riksában várakoztam, amíg Einar beszaladt, felcsípte a cuccost és visszaszaladt a riksához. Persze a taxióra ketyegett, így Einar futott, mint a nyuszi.
Másnap reggel bemegyek dolgozni, erre mondják hogy Sharad, az éjjeliőr nem jön ma dolgozni, mert tegnap éjjel szellemet látott és fél. Udvariasan hozzátették, hogy a szellem kicsit hasonlított Einarra, és hogy Sharad felkeltette Manikot (aki a telken lakik családjával), és Sharad, Manik és Manik fia éjféltől hajnali kettőig a szellemet kutatták. Sharad Arunát (aki szintén a telken lakik), a "House Manager"-t is felkeltette a éjszaka kellős közepén annak ellenére, hogy Aruna éppen az éves szabadságát tölti, hogy azonnal tudassa Arunával e hírt. Aztán Sharad felment az emeletre, hogy éjnek idején közölje Priyankával és Saraval (egy indiai és egy angol huszonéves lányzóval), hogy szellem tartózkodik a telken. Ezek után Priyanka csak úgy bírt aludni, ha az összes lámpa fel volt kapcsolva a folyosón. Éjjel kettő felé, a keresésben kifáradva Sharad félelmében megkérte Manikot, hogy álljon őrt a vécéajtó előtt, amíg pisil. Na ez a sztori. 

Úgyhogy én meg mondtam nekik, hogy ez nem szellem volt, hanem Einar, aki a lomha indiaiakhoz képest baromi gyorsan fut, és ezért lehetett, hogy Sharad egyik pillanatban látta Einart, aztán mire másodszor odanézett, Einar már el is tűnt.

Szóval aztán másnap az egész banda ezen röhögött, és Sharad bejött dolgozni.

Én csak azt kérdezném, hogy hogy a fenébe legyen az ember itt menedzser, mert minden, ami az én világomban érvényes, az itt érvénytelen, és minden, ami itt érvényes és valós, az számomra valótlan fikció. Ezt még egy kicsit gyakorolnom kell :-)

1 megjegyzés:

  1. Hallod Einar gyakran játszik ilyet? :P Még jó rég egyszer Izlandon én is majdnem azt hittem, hogy szellem. Remélem azóta jól van az őrötök
    Zs

    VálaszTörlés