2009. május 31., vasárnap

Denevérházak és harc a vízumért






Eljött az ideje, hogy helyet találjunk a 4 szép denevérháznak, amiket Einar készített. A videón Sarat és Einart láthatjátok, amint szorgosan egy egész éven át virágzó 'frangipan' fához rögzítik az egyik dobozt. Ha denevér lennék, én tuti ebben a dobozban akarnék lakni, olyan finom illatosak ezek a virágok. A másik három dobozt magasabban helyeztük el, hogy a denevérek ízlés szerint válogathassanak.

Az elmúlt napokban a vízumunkért küzdöttünk, ami meglett, egy évre kaptunk hosszabítást, és ez volt a legjobb várható kimenetel, szóval halleluja. Az üröm az örömben az, hogy az ügynökünk Delhiben nem fogta fel, hogy nekem nem csak a vízum számít, de az is, hogy mikorra kerül a pecsét az útlevelembe, mert ma már elvileg Londonban kéne lennem egy képzésen. Sajnos ez nem jött össze, a vízum így két nap után is egy vonaton döcög felém Delhiből, holott repülővel másfél óra alatt itt lehetett volna. "Bárcsak az a volna ne lett volna". Szóval ez nagy szívás, mert Zsófi is és Ádám is Londonban vannak éppen, és nagyon-nagyon szerettem volna találkozni velük, és persze készségtáramból nagyon fogom hiányolni a sok okos dolgot, amit ezen a képzésen tanulhattam volna: ez egy mentor-képzés, ami nagyon jól jönne, mert évente 18 önkéntest és két kolléganőt vagyok hivatott támogatni munkájukban. Biztosan menni fog ez amúgy is, de jól jött volna, meg hát engem ez érdekel, ezért vagyok itt, hogy ezt tanuljam.
De amiatt is nagyon szerettem volna kijutni Londonba, hogy kicsit kifújjam magam és a saját jó kis európai közegemben kipihenjem kicsit India kultúrsokkját, és végre magyarul és testközelben beszélhessek emberekkel, akik nekem kedvesek.

Most zabos vagyok az ügynökre, mert ezt jól el....ta, de legalább a főnököm vállán elsírhatom bánatom, aki felajánlotta, hogy kivehetek pár Indián túli napot, amit szerintem Izlandon fogunk eltölteni. Ez most nagyon feldob, imádom az évnek ezt a szakát fenn északon, amikor sosem lesz este. Hiányzik a jeges szél, vulkánok, forróvizes seggásztatók, éles fények, a kedves-maguknakvaló 'hobbit'-emberek a Gyűrűk Urából, és A Biciklim, amivel még egy napilapba is bekerültem annak idején. Apósom június 12-én lesz 6o éves, és olyan jó lenne egy jó kis magyaros gulyáspartival köszönteni, amit szokás szerint Fanneyval főzünk, miközben kipletykálunk mindenkit a sarki péktől a lengyel vendégmunkásokig.

English Summary:
The video shows Einar and Sara as they fix a batbox on a beautiful ever-flowering frangipan tree.
We got our visa with Einar, but not in time for me to leave to London... Instead we hope to visit Iceland together and be part of the 6o. birthday celebrations of Gunnar! Would be great to cook Hungarian Goulash for the occasion - with Fanney, of course, while we gossip about every single possible item in our memories.
I have been missing Iceland a lot, most of all my great bicycle, but also the wind, the beautiful daylight all summer, the hotpots and the people, of course. To mee it seems that Icelanders are just like hobbits from the Lord of the Rings.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése